Здравейте колеги,
след изпратено съобщение за набиране на кандидати за първоначални тестове на приложението с отворен код - БАДФУ Сервиз - следните 19 фирми подадоха заявка за тест и ще бъдат включени в него.
Методиката за тестване удобрена от управителният съвет е следната и моля всички тестващи да се придържат към нея и изпращат препоръките и забележките си в писмен вид по отделните точки.
Методика за тестване:
1. Основни менюта , подменюта , логика и връзки между операциите и менютата.
2. Активност на менютата и логическа връзка в последващите действия (операции).
3. Видове , методология и логическа последователност при въвеждане на данни в базата.
4. Логика на БД , задължителни чек проверки на данните и допустимост на полетата за попълване.
5. История на извършените операции по хронология (включително редакциите на базови данни).
6. Документооборот на софтуера – видове документи , печат на документи.
7. Видове справки , функционалност на справките и избор на полета за тях.
9. Функционалности на отчетите към НАП и за НАП.(вкл.досиета и др. По наредба Н-18)
10. Възможности за импорт и експорт на данни – формат , полета и подредба на файла за импорт и експорт. (логиката е близка с файла за експорт в НАП на данните при въвеждане в експлоатация на ФУ , подавани през GPRS)
11. Ясни и разбираеми съобщения за грешки , които да дават максимално информация за възникналите при въвеждане на данни проблеми и евентуални проблеми с липсващи или некоректни данни при изготвяне на справки.
12. Настройки на софтуера и операторски нива на права за достъп .
13. Общи финални тестове за функционалност , даннова пригодност , справки , обща визия , логическа свързаност на задачите и операциите , документи и формуляри.
Моля изпращайте всички препоръки на адрес: service@badfu.com или ги споделете във форума
Поздрави Ясен Танев - член на УС БАДФУ
- Идентифицирайте се или се регистрирайте за да изпращате коментари
Ехо Колеги
Колеги и аз тествах програмата и направо съм учуден ще никой от тестерите не е споделил мнение.
Колеги тая програма е направо извратена. Много по бързо става ако си чаткам направо SQL заявки. Огромната част от опциите не работят. Моята екселска таблица има повече функции.
GUI е направено от някой по-лош от аматьор (и аз съм амятьор в програмирането ама такова лошо GUI и да искам немога да издокарам)
На кратко това не става за нищо.
Иначе замисъла е добър И аз съм се хванал но не ми остава достатъчно време.
Запитвания и отговори по текущи казуси.
Привет,
пиша относно проблемите които са ми изпратени за програмата БАДФУ
1.Договорите са във формат ОДТ OpenOfice документи за да може да се попълват автоамтично от програмата. Те могат да се отварят безпроблемно от Microsoft Office. Договорите кито вие вече сте създали няма възможност да бъдат импортирани автоамтично.
За да не се обезмисля труда ви договотите е правилно да се създават в БАДФУ сервиз програмата.
2. Шрфта може да се поправи и договора ви да излиза на 2 страници. За тази цел в програмата отидете в меню "Системни" -> "Папка шаблони" и корегирайте шривта в шаблона "TMP_Contract_Base.odt". Ако не се оправяте изпратете ми Договор със шрифт, който се събира на две страници.
3. За да не се въвеждат повторно данните има 2 възможности:
- след като се въведат всички данни за свидетелството има бутон "Експорт за фискализация" който генерира файл за фискализация който може да се използвва за сервизната програма.
- след като се използва сервизната програма за фискализация файла който се създава може да се импортира в БАДФУ сервиз прес Меню -> "Системни" -> "Импорт на Датекс файлове". Избира се папка с файлове.
1. ДОГОВОРИТЕ СА В РАЗЛИЧЕН ФОРМАТ-НАШИТЕ СА С РАЗШИРЕНИЕ .doc И СА В 3 ПАПКИ С ПО ОКОЛО 150-200 ДОГОВОРА ВЪВ ВСЯКА, А С ПРОГРАМАТА НА БАДФУ НЕ МОЖЕМ ДА ГИ ИЗПОЛЗВАМЕ В ГОТОВ ВИД.
ВСИЧКО ТРЯБВА ДА СЕ ПОПЪЛНИ НА НОВО В БАДФУ СЕРВИЗ ИЛИ ОТТУК НАСЕТНЕ, АКО ИСКАМЕ ДА ПОЛЗВАМЕ ПРОГРАМАТА ДА СЪЗДАВАМЕ ДОКУМЕНТИТЕ С НЕЯ.(НО ПО ТОЗИ НАЧИН НИ СЕ ОБЕЗСМИСЛЯ ТРУДА ЗА НАПРАВАТА НА ТЕКУЩИТЕ НИ ДОГОВОРИ)
2.ДОГОВОРА, КОЙТО СЕ ГЕНЕРИРА С БАДФУ СЕРВИЗ Е С РАЗЛИЧЕН ШРИФТ И СЪОТВЕТНО ОТ 2 СТРАНИЦИ СТАВА НА 3.
3. ГРЕШКАТА,КОЯТО Е В ПРИНТСКРИЙНА НА DOC1 СЕ ПОЯВЯВА ДОРИ,КОГАТО Е ВЪВЕДЕН РЕАЛНИЯ НОМЕР ЗА ПОТВЪРЖДЕНИЕ ОТ НАП.
П.С. ФИСКАЛИЗАЦИЯТА СЕ ПРАВИ СЪОТВЕТНО СЪС СЕРВИЗНИТЕ ПРОГРАМИ НА ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ, А ТЕ СИ ИМАТ СВИДЕТЕЛСТВА,КОИТО СЕ ГЕНЕРИРАТ ВЕДНАГА СЛЕД РЕГИСТРАЦИЯ НА ФИСКАЛНОТО УСТРОЙСТВО, КОЕТО ОБЕЗСМИСЛЯ ПИСАНЕТО НА СВИДЕТЕЛСТВО ОТНОВО В ПРОГРАМАТА БАДФУ СЕРВИЗ.
Необходимо е инсталиране на OpenOffice
Здравейте Колеги,
системата за документи работи на принципът на шаблонни файлове във формат на OpenOffice.
За да може програмата да отваря и създава документи е нужно инсталтирането на продукта.
Можете да го свалит от адрес: http://download.openoffice.org/index.html
Нова версия - b03
Здравейте колеги,
пускаме нова версия за тест на сервизната програма с име:
БАДФУ_Сервиз_Chameleon_Install_b03.exe
можете да я свалите от връзка която ще получите по късно днес.
Новите промени са:
Премахване на ненужните менюта в Системни
Премахване на Копиране
Активиране на функциите в Ремонти - Когато машината е приета в сервиз и се избре - Машини в сервиза се филтрират само тези които са в сервиза.
После може да изберете от операции - предаване
Внимание!
Променени са инсталационните папки и наименования на иконите и логата.
Препоръчваме преинсталация.
Ако имате въпроси се свържете с екипът по тест.
Поздрав
Качена е новата версия на БАДФУ сервиз
Вече е достъпна новата версия на софтуера с име "BADFU_service_b03".
Адрес и инструкции за сваляне всеки един от тестерите е получил на електронната си поща!
Ако има нещо не ясно, пишете на някои от посочените електронни адреси в раздел контакти или на service@badfu.com